Diesel & jag hela helgen

Åh så mysigt det är att få vara själv med Diesel en hel helg, Chris är på en fisketur med sin pappa och sin bror. Då fick jag äran att ta hand om gullepojken och det är jätte kul.
Jag lägger upp bilder sen på allt kul vi gjort!  [kl. 11.15]



Det här är Diesels egna låda med hans saker när han är här hos mig.




Idag har jag och Diesel redan varit ute 3 gånger och lekt med pinnar och gått runt. Vi har även gosat jätte mycket och lekt med hans leksaker.
Nu ligger han och sover i min säng. Uppdatering sen... [kl. 13.15]

Vad har jag och Diesel gjort mer idag? Jo, vi har lekt med mamma och lagat jätte god mat (men den maten fick inte Diesel äta)
Jag bestämde vad jag och mamma skulle äta idag eftersom det hade varit bestämt länge att jag skulle bjuda henne på en god middag! Jag kan ju lova att det var underbart gott!





Snart är det efterrätt! PUSSSS [kl. 18.13]


Kommentarer
Postat av: Carpel

Lilla korven Diesel!! håret är också riktigt snyggt när du har det bakom öronen!! PUSSSSSSSSSSSS

2009-06-14 @ 13:45:03
Postat av: amandish

auuuw va söta:D

2009-06-15 @ 19:02:40
URL: http://www.mandylation.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0