Svullobebis

Igår kväll kom jag hem mycket tidigare än vad jag brukar göra, men det hade väl sina fördelar också kan jag tänka mig.
Jag hade varit ute med Mellis och spelat Skip-Bo och bara pratat om allt sjukt som har hänt på senaste, det var faktiskt roligt!

Vi sa hejdå vid halv ett tiden och jag började gå hemåt för att äta och bara chilla i min säng, så jag värmer på köttfärssåsen som vi åt till middag och kokade makaroner, sen var jag jätte mätt men jag fortsatte att äta chips och nötter och drack massa saft. Ni kanske förstår att jag hade tråkigt.
Jag bestämde mig för att kolla lite på Weeds måste bli klar med det någon gång. Det är så sjukt hur mycket man kan fastna i en serie och inte tänka på att klockan är mycket men hur som helst, jag hade grovt ont i magen igår efter allt jag hade ätit, undrar om jag ens kommer bli sugen på mat idag, haha, vi får se!


Min egna svullobebis : )

Kommentarer
Postat av: Sandin

Framsteg xD

2009-07-21 @ 16:46:59
Postat av: Mikkis

haha aah ;)

2009-07-21 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0