Life goes on

Ja men jag börjar väl inse lite smått att jag måste gå vidare i livet och inte hålla fast vid gamla saker som inte kommer bli som förr.
Allt verkar bara bli värre och värre och jag mår sämre ju mer tiden går. Jag får släppa taget, ta dagen som den kommer och njuta av sommaren.
Jag kan inte påstå att det kommer bli lätt, men jag måste tänka på mig själv och att jag ska må bra och inte hamna i en mörk dimma där jag inte vet någonting.
Är väldigt förvirrad just nu och jag tror många har förstått det, mitt humör är inte det bästa men man får stå ut med det helt enkelt. Livet är inte lätt och det kommer det aldrig att bli.

Jag håller tummarna för mig själv och hoppas på något bra och positivt.

LIFE GOES ON


Kommentarer
Postat av: Linda

det är bra gumman! jag håller också tummarna för dig, sen vet du vart jag finns om det skulle vara något! <3 ily.

2009-07-12 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0