Kärlek

Kärlek är något underbart som man förhoppningsvis får uppleva i livet. Men all kärlek jag har varit med om har bara varit hemsk och jag har blivit jätte sårad flera gånger men jag har även sårat också, men har lärt mig av mina misstag.
Jag älskar kärleken, känslan när man är kär i någon är underbar.
Man längtar hela tiden efter att få se personen och att få vara med personen.
Men vad händer sen med den känslan när man väl blir ett par och man börjar störa sig på varandra, ska börja klaga på allting och man tjafsar hela tiden? Vad händer med kärleken.
Jag vill hitta den perfekta kärleken. Jag saknar kärlek, jag känner att jag behöver kärlek snart innan jag går under... Men man kan inte hitta kärlek på en dag och det är för tidigt för mig att söka och jag vill egentligen inte söka men jag känner att jag behöver beröring och värme!

Existerar kärleken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0