Hur jag känner:

Jag skiter i vad alla säger nu för jag orkar inte mer...
Har ALDRIG någonsin mått såhär dåligt över en kille och jag hoppas aldrig att det händer igen, jag sitter här och gråter floder och mitt hjärta värker. Snälla jag orkar inte mer. KAN DU INTE BARA AVSLUTA DET HÄR HELT?
Jag älskar dig va fan! Fattar du inte det, och kom inte och påstå att du älskar mig också för det funkar inte, två människor som älskar varandra ska vara tillsammans inte ifrån varandra.

Mitt liv är åt helvete, allt går åt helvete!
Jag vill inte leva i den här smutsiga världen utan dig, kan du förstå det eller!?! Du är mitt ljus i livet och visar mig vägen och får mig att orka. VA FAN HADE DU TÄNKT ATT JAG SKA GÖRA NU? Kan du förklara det.

SNÄLLA GE MIG FRID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0