Festa, festa, festa

Okej, jag har ont överallt i kroppen och är helt slut, det första jag gjorde när jag klev upp idag var att ta två alvedon och det märks väl inte av så mycket men det dämpade lite.
Nu sitter jag här och funderar på vad man gjorde för dumt igår och jag vill väl helst inte komma på det.
Annars så ser jag fram emot när jag får gå ut i luften idag med mina kära vänner. LOVE YOU BIG TIME! Tänker nog ta det lugnt med krökandet nu, det börjar gå över styr.
Men vad gör man inte för att få må bra liksom? Nu låter det som om jag kommer bli alkis eller något eftersom att jag påstår att alkohol gör mig glad.
Men det är inte så, det finns mer som gör mig glad här i livet, kan bara inte se det så bra just nu.

Men bilder från igår har jag inte, så fort jag får tag på någon så kommer det härliga bilder.



Bye bitches ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0