Fest hos två!

Guten Abend meine Freunde,

Igår var jag på fest först hos min kära vän M.R och sedan hos en kille som fyllde år S.H. Jag hade otroligt kul och jag vet att jag alltid gör sjuka saker på fyllan, vill inte dela med mig av något, håller helst sådant för mig själv. Hos M.R var det kändis tema och jag var såklart Victoria Beckham, det är det ända jag kommer på när jag har klippt mig som henne, annars fanns Avril Lavigne, Marilyn Manson, Justin Timberlake, Shakira, Katy Perry.. och många fler på plats. Hos födelsedags barnet var det inte direkt en maskerad men vi passade ändå in rätt bra i smeten tycker jag. Jag hoppas inte att jag var för jobbig mot någon igår, försöker vara så snäll jag bara kan ; )





Kommentarer
Postat av: S

Och du klagar på att jag skriver tyska? :P

2009-07-27 @ 16:06:43
URL: http://ssannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0