Ett försök...

Det här är ett försök till att förklara saker och ting;

Jag har nya vänner och jag älskar att vara med dom, men det kan jag inte för det funkar inte eftersom dom är kompisar med mitt ex och vi går inte ihop just nu. Men jag kan inte... det går inte.
Han vill inte att jag är med dom just nu och okej jag förstår honom, men jag är van att vara med dom där människorna, dom är en del av mitt liv nu kan inte bara stänga ut dom. Eller?
Nej, det tänker jag inte göra, jag har gjort för mycket för dig. Dom är mina vänner också!

Om en person inte hade kommit in i livet så hade det inte varit såhär, men man kan ändå inte veta om det är bra eller om det var dåligt.
Asså okej ingenting hänger ihop med någonting, jag fattar det också, men det är så förvirrande.
Jag har många tankar i huvudet och mycket som jag måste tänka igenom och det kan ta tid men jag tänker låta det ta den tiden det behövs.


Bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0