Tankar..

Det har varit massa strul de senaste dagarna och jag har väldigt mycket att tänka på. Tänker inte gå in på detaljer...
Har det bara jävligt jobbigt nu och man får hoppas på att allt så småning om blir bra igen.
Känner för att komma bort ett tag men har ingenstans att försvinna till, vet inte vart jag ska ta vägen helt enkelt!
Får väl ta hand om mig själv och gå ut och röra på mig eller något.

Vet inte vad jag känner för och om jag ska vara ärlig fattar jag inte ens vad jag skriver.
Allt jag vet är att jag ska vara stark sen får tiden visa vad som händer...




"Love will keep us together"












Kommentarer
Postat av: dadda

Om du vill så kan vi ta nån promenad nån dag? Behöver också komma ut och röra på mig och få lite syre..

2009-01-09 @ 05:10:39
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0