Nyår

Jag först hemma hos min dagiskompis Sanna och åt middag med tjejerna, sedan gick jag till Ville på lite förkrök för att sedan gå till själva festen vi alla skulle på.
Middagen hos Sanna var underbart god. Cissi jag vet att jag alltid klagar på dig (du är så söt när du är arg), men fan va du lyckades! Det var muuuums!
Alla andra tjejer skulle in mot stan så jag vandrade iväg i min ensamhet mot Ville, blev uppmött av Ville och min pojkvän på vägen. Det var skönt att slippa gå hela vägen helt själv.

Ja skulle nog kunna säga att början på det nya året vart bra och jag hade kul så länge det varade.

Lägger upp lite bilder sen när jag fått alla!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0