Ibland vill jag bara vända ryggen till och gå

Idag skulle jag och min pojkvän bara ta det lugnt och umgås med varandra eftersom det var väldigt länge sen vi var med varandra sjävla och då menar jag utan att båda sitter framför hans data och glor.
Vi skulle kolla film och visa kärlek till varandra.
Men nej, jag borde vetat bättre, det blir aldrig så. Han kan ju inte säga nej när någon utav hans kompisar vill ses så han säger att hans kompis kan komma över en stund, då var klockan 19.00. Vad är klockan nu??!
Fan va irriterad jag blir och inte bryr sig Chris det minsta.. nej varför skulle han göra de?
Känner mig så jävla ovikigt, blir så jävla förbannad!
Jag är grymt trött och ligger i hans säng med min data och verkligen försöker hålla mig vaken. Jag har sagt till honom att jag är jätte trött, men han gör inget åt det. HUR KAN DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT SÄGA "Du kanske borde gå hem nu jag och Mikkis ska sova", Hur jävla svårt är det?
Jag orkar verkligen inte...
Vem är jag för dig? Svara på den frågan du!




Ibland vill jag bara vända ryggen till och gå












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0