Hon är äntligen hemma

I Söndags natt kom min älskade Cissi hem från thailand, hon var där i en vecka med sin mamma. Thailands resan var en födelsedags present fråm henne snälla mamma :)
Hur som helst nu är Cissi hemma och allt känns som vanligt igen, det är underbart.

Jag hade tydligen fått tre saker av henne från thailand; det var en strandklänning, en jätte tuff t-shirt och en keps som jag ville att hon skulla kolla efter! Så underbart fina saker, man vill använda allt på samma gång men det går ju tyvärr inte.


Jag saknade Cissi oootroligt mycket när hon var borta och
så vil jag bara säga till dig gumman att ..
Jag älskar dig!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0