Ett bra slut på dagen

Idag åkte jag in till stan med Victoria för att hon ville att vi skulle umgås lite nu under lovet plus att hon ville till Åhlens för att se ifall hon kunde hitta ett par jeans och det gjorde hon. Även jag hittade ett par!



Senare när klockan blev 21.00 gick jag ut och träffade min bästa vän Cissi, vi har varit lite ovänner så jag ville träffa henne och prata lite om det och allt annat.
Det visade sig att vi hade hur mycket som helst att prata om och jag kände verkligen att det var precis vad jag behövde. Mår mycket bättre nu, känner att allt kommer bli bra med alla. Och känner även att det här året kommer bli hur bra som helst. Känns helt underbart!
Är jätte glad över att Cissi ville träffa mig, tycker verkligen att vi hade det trevligt och fick ut vettiga saker ur varandra.
Påvägen hem tänkte jag att jag skulle ringa Chris och fråga om hur vi skulle göra imorgon kväll eftersom vi ska upp tidigt för att åka Viking Line. Då sa han att jag kunde sova hos honom och att han hör av sig imorgon när han har vaknat. Så det kändes jätte bra.
Och det var även kul att höra att han var ute och träffade Babou. Det är inte ofta man hör att han träffar någon annan än dom han alltid är med.. Så det vart jag glad över.

Det är ett bra slut på denna dag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0