Sammanfattning av de senaste dagarna

Lördag: Var med min pojkvän och gjorde hemmagjorda hamburgare till famlijen, det var riktigt gott!

Söndag: Var bjuden på lunch hos Chris mamma, det vart hemmagjord pizza med supergod saft det det. Till efterrätt blev det kladdkaka och grädde!
Efter maten satte sig alla utom två och spelade Fifa 09 och jag satt och gäspade, haha! Vi var hos Chris mamma från klockan 14.00 - 21.30 och nästan hela den tiden spelade dom tv-spel. Men det var trevligt, det är inte så ofta vi är där och hälsar på.

Måndag: Jag och Cissi möttes på Östermalm för att sedan ta en buss till hennes dansskolan, där skulle vi leta efter hennes skor som blev snodda i fredags, men ingen var där som kunde hjälpa oss. Men vi önskar Cissi lycka till med att hitta sina skor och grovt anmäla den jäveln som tog dom.
Sedan åkte vi till Gamla Stan för att Cissi skulle fråga vad hennes tatuering skulle kosta på ett ungefär. Och till sist åkte vi till Östermalm igen för att äta något fort på Donken, sedan så skulle vi till The Studio på Kungsgatan för att fota oss och bli sminkade.
Det var kul, men det är inte värt att sitta där i 5 timmar för att få se hur bilderna blev. Jag köpte inga bilder igår eftersom jag inte har några pengar, men jag ska åka tillbaka imorgon för att köpa två stycken.
Vi var på The Studio från klockan 16.45 - 22.30...

Tisdag: Vaknade hemma hos min älskling. Vi gjorde inte så mycket för jag ville hem och ta det lugnt och prata med mamma och fotograferingen igår kväll.
Nu sitter jag bara här framför datan och chattar med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0