Mår inte alls bra

I torsdags kväll började jag känna mig hängig och hade börjat små hosta lite, men jag tänkte inte mer på det.
Dagen efter ringde alarmet på mobilen för att det var dags att gå upp och göra sig redo för skolan.
Jag kom inte så långt men det. Vaknade upp med den värsta huvudvärken på länge, kunde inte ens sätta mig upp, det gjorde så himla ont. Så jag låg kvar henne och vilade hela fredagen. Trodde jag skulle klara av att gå till skolan vid 12.00 men då trodde jag fel.

Mot kvällen så hade jag fortfarande huvudvärk, hostade och snorade. Vet inte om jag har feber, för han inte temp hemma så kan inte kolla. Men eftersom jag svettas och fryser hela tiden så antar jag det.

I Lördags
så var allt värre, när jag vaknade på morgonen kunde jag inte prata. Vet inte vad det är för fel på min hals, men jag har liksom inte ont i halsen som man brukar ha när man är förkyld, det verligen bränns i halsen som om jag har öppna sår. Har jättesvårt att svälja.
Kan inte somna så bra heller, sover ca: 5 timmar under en natt nu.

Idag Söndag, mår inte bra för 5 öre.
Jag äter bara soppa och dricker vatten, har så fruktansvärt ont i halsen. Vill bara att det ska bli lite bättre så att man vet att man snart kanske blir frisk.
Jag har iallafall kommit fram till att jag inte kommer gå på friluftsdagen imorgon, låter inte som en bra idé att vara ute i kylan när man är sjuk!

Jag vill bara bli frisk :(













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0