Inflyttningsfest

Igår var jag på en inflyttningsfest i Käppala med Cissi, Mellis, Mikkan och massa andra.
Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag träffade Markus på festen och han ville så gärna bli nämnd i min blogg så nu är han det.

Ja vad kan man säga, det var trevligt att träffa Markus igår.. haha! Inte ofta man ser honom.
Kvällen var rolig, men jag var så himla trött så jag orkade inte stanna så länge, så jag tog sista tåget hem för att sova.

Sportlovet har ju börjat nu :) och det är otroligt skönt att få slippa skolan i en vecka, men jag skulle gärna vilja ha lite längre lov. Jag hatar när man har en veckas lov och veckan går jätte fort för att man har kul och sen tror skolan att man ska orka komma tillbaka till skolan bara sådär och börja plugga igen.. usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0