Fredagen

Igår fick jag mina kläder från H&M som jag har längtat efter, alla kläder satt bra utom linnet, men det spelar ingen roll.
Jag gjorde inte så mycket på dagen igår, ville ta det lugnt innan jag skulle iväg till bowlinghallen.

Victoria hade köpt ett par skit snygga skor och var för stora för henne så jag fick köpa  dom av henne, så jag fick rätt mycket nya grejer på en och samma dag. Haha!

Jag åkte själv till bowlinghallen eftersom min pojkvän och hans kompis skulle möta yttligare en kompis i stan vid 22.00, så jag orkade inte vänta på dom.
Som vanligt så var det en trevlig kväll på bowlingen!
Jag var där med Cissi, Mellis, Fredde, Victoria, Hugo, Chris, Mike, Matte, Johnny och Julie. Sen så måste jag tillägga att jag träffa Markus på bowlinghallen, tänk att han alltid är där jag är hela tiden! Haha...
Sen fattade jag inte vad han skrev till mig i ett sms men det hade något med att jag sjöng och göra, men men han har väl inte kontroll över händerna när han dricker, eller? Haha
Jaja, nog om det!



pusssss


Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Jag har blivit utmanad och nu utmanar jag dig, gör detta och du får se att det inte alls är så tråkigt som det verkar. Jag fick mig en ordentlig hjärngympa! :)

2009-03-01 @ 14:50:26
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0