Fortfarande sjuk

I söndags mådde jag mycket mycket sämre vill bara åka till doktorn och få hjälp, hade sån jävla smärta i halsen.

Idag
är det lite bättre i halsen men har fortfarande ont och jag hostar jätte mycket och det är inte heller så speciellt skönt faktiskt!
Sen är man täppt i näsen också, vilket jag hatar att vara för det är så svårt att somna då.
Och inte nog med allt det där, mina ögon svider och öronen gör ont till och från.
Vill gärna bli frisk snart!

Imorgon ska jag till doktorn för en annan anledning, hoppas det går bra där och att dom hittar något så jag kan få medicin eller något.



Sen idag var jag och kollade upp min piercing eftersom det var 2 veckor sen jag tog den. Och allt såg bra ut och han sa att om 2 veckor så har den läkt :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0