Alla hjärtans dag

Den 14 februari 2009, min och min älsklings ett års dag!

Vi började med att gå på en resturang, Rice som har underbart god buffé mat, men jag mådde hyffsat illa igår så det var inte toppen, men jag åt och var nöjd med det jag fick i mig.
När vi skulle betala fick jag en fin ros att ta med mig hem..

När vi kom hem så myste vi och tog ett riktigt varmt bad med massa tända ljus, drack coca cola och hade det bra, haha!
Sen skulle vi kolla på en film, men ingen av oss orkade kolla så mycket, blev väl 5-10 minuter sen ville vi stänga av för att gå och lägga oss. Men det var jag som fick gå upp och stänga av för min kära älskling hade somnat och var så trött att han inte orkade röra sig en millimeter.

Dagen var hur som helst helt underbar! (Tummen upp)  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0