Lilla jag ska till mormor

Godmorgon, igår var jag hos Victoria på "Christmas party" och jag hade jättekul tills jag började vandra hemåt. För det första ramlade jag i en stentrappa på min lilla arm som jag har jätte ont i nu och för det andra glömde jag min älsklings halsduk som jag använder dagligen, men jag får gå och hämta den sen.

Som sagt så ska jag till mormor idag men först mellandagsrean i Kista, så mig lär man hitta där springades mellan alla affärer.

Vem vill vara normal?

This is who we are


Kommentarer
Postat av: Mr X

You bastard! :P du söp ner mig!

2009-12-27 @ 01:46:46
Postat av: Victoria

Ni alla var ju fruktansvärt kanona!! GILLA

2009-12-27 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0