Känslobomb

Jag visste om det och då kom bilderna.
Du berättade det för mig, efter ett tag blev det officiellt.

Jag accepterar det, men det är något som skaver
så otroligt mycket i mig när jag ser det svart på vitt.

Magen knyter sig för en sekund,
värmen sprider sig som en elchock genom kroppen.

Någonting inom mig vill ha dig nära men en större del
vill bryta det band vi skapat mellan oss.

Jag lovade att jag skulle älska dig föralltid
och det gör jag!

---

Otroligt hur man så fort kan gå från att verkligen
tycka om till att knappt tycka alls.

Förvirrad till en grad där jag känner mig hjärntvättad.
Vad händer med mig?

Alltid samma sak i mina tankar.

En saknad. Ett farväl.

Ett val att välja men det är för jobbigt att tänka.

Nästa år blir bättre...

Kommentarer
Postat av: Mr.A

det du skriver, känns det som jag vart där i dom 3 senaste åren fast med ett uppehåll på ett par månader.. det suger det där. jag vet vad du menar! hoppas du får rätsida på det snart!

=)

2009-12-15 @ 16:52:16
Postat av: C

Älskling. <3 :(

2009-12-16 @ 08:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0