Helgen

Jag och Cissi var väl inte helt nöjda med gårdagen, kunde varit bättre men dit resan var bra!
Och jag kom hem vid 04:00 tiden igår på grund av o l i k a anledningar, frös som ett djur och kunde inte somna.

När jag vaknade bestämde jag mig för att vara hemma istället för att vara hos Cissi på grund av att jag mådde halv dåligt och var trött. Skulle nog inte varit så roligt sällskap ändå.
Nu ska jag kolla på F i l m e r tills jag somnar och trycka i mig massa chips med dip.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

SÖNDAG: Cissi kommer åt mitt håll, då ska vi ses.
MÅNDAG: Ingenting planerat!
TISDAG: Vara med Cissi innan hon åker till Thailand.
ONSDAG: Hjärnröntgen på Sophia hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0