Godnatt

Idag har jag haft en dag då jag totalt har ignorerat min mobil, vilket har varit otroligt skönt för då har jag kunnat vara ifred, pysslat med det jag vill och haft tid att tänka på saker och ting.
Kommer nog bli så att jag har några sånna dagar under lovet, känner att det behövs ibland när tiden tillåter.


Jag vet inte riktigt vad jag kommer göra under jullovet men förhoppningsvis umgås med vänner och familj. Ta hand om mig själv, plugga, shoppa lite under mellandags rean, festa lite smått och hoppas på att NYÅRSAFTON blir bra i år (Nyår har bara varit skit för mig de två senaste åren).

C e c i l i a;
jag kommer sakna dig som alltid när du åker till andra länder. Vi har umgåtts rätt mycket på senare tid därför tror jag att det kan bli lite mer sakna än vanligt. Kan inte ringa dig när jag har något kul/tråkigt att berätta, får som sagt skriva dagliga mail på facebook och jag kan tänka mig vilken panik du skulle få om jag skrev något "jätte intressant" haha! Men jag ska försöka göra mitt bästa att inte spåra för mycket när du inte kan stoppa mig ;)
Jag hoppas att du får det bäst i Thailand och glöm inte att tänka på färgen LILA där borta! Okej? Pussss ♥

Jag är spiknykter... och jag älskar dig!

 

 

GOOODNATT!


Kommentarer
Postat av: bara jag

Nyår blir bra i år ;) !!!

2009-12-22 @ 13:42:11
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: C

Jag är också nykter och jag älskar dig! Kommer sakna dig så mycket. Det är verkligen sant hur mycket vi har fått tillbaka kontakten den här tiden! Jag längtar tills jag får lite uppdatering på facebook, Ska bli spännande att se vad du gör för galenheter nu när "mamma cissi", som vissa tycker jag är mot dig, är borta. I will miss you babe but we will meet soon <3

2009-12-22 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0