Ett stort och jobbigt problem

P E N G A R.. är bra, något man måste ha för att överleva. Tyvärr!
Pengar är jobbigt att ha för man vill kunna göra så mycket med dom men dom räcker inte till.
Du måste spara och slösa, så är det alltid.
Men ibland finns det inte tillräckligt mycket för att kunna göra både och.
Då brister humöret, du hittar ingen väg ut. Vad ska jag göra nu? Hur fixar jag det här?
Hmm.. jadu, det är nog bara en själv som vet det..

Många säger skaffa ett jobb, men vissa kan tydligen inte få in i sin tröga lilla hjärna att när man går i tredje ring så är det stressigt varenda dag, läxor varje vecka, praktik i flera veckor. Det finns ingen tid till ett jobb på sidan av. Så är det, inse det!
Skolan är viktig, jag vill gärna klara av den med bra betyg så att jag ens får ett jobb. You feel me?


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0