Yes, we can do it!

Hej alla söta små tomtar  : )

Igår drack jag lite öl och vin med min vän V.C, det var trevligt men väldigt kallt eftersom vi satt ute vid vattnet. Så vi bestämde oss för att åka hem till M.R och fortsätta där.
Hon välkomnade oss med öppna armar vilket var skönt, haha annars vet jag inte vad vi hade gjort.
Kvällen rullade på och vi blev fler och hade kul, spelade Skip-bo som vanligt.

Imorgon ska jag till Gröna Lund med C.F, hoppas att det blir kul. Lady Gaga ska ju ha konsert så det ser jag fram emot, men jag ser inte fram emot vissa personer som också ska dit. Det är så typiskt att alla ska dit när jag vill dit.

På Måndag ska jag vara med V.C och A.T tills på Tisdag. So I see you after that suckers!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är riktigt fin gumman.

2009-08-03 @ 00:00:10
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0