Söndag

Igår ikväll kom jag på att jag har historia frågor att plugga eftersom att vi har läxförhör på måndag. Det var himla tur att jag kom på det igår ikväll annars hade det nog inte varit så kul på historia lektionen.
Vi ska svara på 17 frågor och jag har 2 frågor kvar nu, så det kommer gå bra, sen måste jag plugga in allt i huvudet också (mindre kul).

Vad ska jag göra idag? - Jo, jag tänkte gå till Willys och handla lite nyttigheter och sedan ta en promenad eller bara sätta mig någonstans och njuta av solen.
Hösten börjar ju närma sig så jag känner att jag kan lika gärna sitta ute och mysa lite istället för att lyxa till dig och sitta inne i sängen liksom, hahaha!



SEE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0