Skola på måndag



Det känns så konstigt att skolan börjar redan på måndag, har inte hunnit smälta det än.
Det kommer vara förvirrande att gå tillbaka till skolan efter det här sommarlovet,
för det blev inte alls som jag trodde att det skulle bli.
Trodde att jag skulle ha pojkvännen kvar, men man ska väl inte tro att allt håller förevigt. Trodde att jag skulle få sola och bada jätte mycket men vädret har inte varit så bra.
Känner mig inte tillräckligt utvilad, jag brukar faktiskt längta till skolan men jag gör inte det nu, finns inget att längta till.
Jag börjar i trean, ska ta studenten, har ett helt år kvar. Och det värsta är att vi ska praktisera i 16 veckor, jag har ALDRIG klarat av att praktisera tidigare i mitt liv, och nu måste det ha någonting med media att göra. Vad ska det vara liksom? Jag har ingen aning, är helt förvirrad, snälla kan jag få ha lite mer sommarlov.. snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0