Hallojsan

Jag har inte skrivit så mycket sen jag kom hem från Gotland och det är för att jag har varit så himla trött och slut i kroppen.

Igår kände jag för att fixa mina naglar och senare på kvällen åkte jag till Tanto med några vänner och drack lite på, det var trevligt. Men jag ville komma hem i tid så hade väl inte världens bästa hurmör.
Lyckades komma hem kl. 04.00, hade hoppats på tidigare, men så går det ibland.


 


Idag var jag och min mamma i stan för vi skulle äta på Mandarin City som är en resturang med kina/thai mat. Det var hur gott som helst. Innan vi åt så köpte vi lite välbehövda grejer och även andra saker.
Just nu sitter jag och kollar på tv samtidigt som jag försöker töja mitt hål i örat, går faktiskt inte så bra, gör rätt ont om jag ska vara ärlig.



Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0