Gröna Lund

Igår var jag på Gröna Lund med C, S, Z, M, S och S. Sedan träffade jag och C, V och S. Det var trevligt.
Vi kom in på Grönan och det var väldigt mycket folk. Antar att hälften var där för att se Lady Gaga, vi tänkte köpa åkband men ångrade oss sen när vi såg alla långa köer till allting.

Så vi satte oss ner på en brygga och tog det lugnt en stund sedan spelade vi spel och fick ett gosedjur gratis.
2 bollar kostade 50 kr men hon bakom disken tyckte att vi skulle köpa 4 bollar för då fick man en boll på köpet + ett gosedjur.
Jag sa:
- Jag vet inte om jag har råd med det.
C lägger upp 500 kr och hon kollar sig omkring, växlar mina två 20 lappar och min 10a till en femtiolapp och säger. Då blev det 50 kr tillbaka då. Hon tog inte ens Cs pengar.

Det var ett rätt hyfsat bra dag men den kunde ha varit bättre.


Nu ska jag börja röra min ner till tåget ska åka iväg till Sandhamn nu : )


SEE YOU! And I miss you all

Kommentarer
Postat av: Linda

försöker lista ut vem c.f är? kommer inte på det

2009-08-03 @ 15:18:25
Postat av: Linda

haha kom på det nu. hade glömt bort att han fanns i ditt liv just nu bara :S sorry!

2009-08-03 @ 15:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0