Gotland



C och jag var i stan för att kolla på b.la. skor, så ringer hennes pojkvän och frågar henne om hon ska med till Gotland och att hon måste skynda dig för båten går om några timmar. Hon tackar ja till att följa med och frågar sedan om jag också kan haka på och det fick jag göra.

Nu fick C och jag springa mot tågen och åka hem och packa sen åka tillbaka in till stan igen för att åka mot Nynäshamn där vi sedan tar båten mot Visby.
Ingenting var planerat och det var väl det som var mest kul antar jag. Jag brukar aldrig tacka ja till sånna där saker men va fan, det är sommarlov.

På båten;


När vi kom fram till Visby så letade vi upp ett hotell, Strand Hotell. Ja, men där passade vi in. Bara rich people överallt!
Vi skulle ändå bara sova en natt så det var det väl värt inte för att jag kunde sova, 2 timmar fick jag iallafall.
På kvällen hade jag planerat att träffa D, R och dom andra och det gjorde jag. Vi gick till en sjuk pub och dansade på borden. Har aldrig varit med om något sådant sjukt på länge.

Dagen efter checkade vi ut vid 10:30 tiden och började röra oss mot vattnet för att bada men ingen kunde bestämma sig vart vi skulle så vi drog lågt bort från Visby till ett Sommarland/Vattenland.
Jag hade inga pengar till att gå in där, så alla andra rullade in medans jag vandrade brevid motorväger efter motorvägar för att hitta tillbaka till Visby, men efter ca 2 timmar hade jag hittat tillbaka igen.
När jag kom tillbaka till Visby så träffade D, R och dom andra mig. Vi bestämde oss för att gå till marknaden som låg en bit ifrån där vi var. På marknaden hade jag det jätte bra och jag fick ett jätte fint halsband av D.




Senare på eftermiddagen följde jag med D, R och dom hemåt mot dom, till och med C följde med mig dit. Det var roligt! Tidigare på dagen hade jag känt att jag ångrade att jag åkte till Gotland med efter marknaden och kvällen så var jag så glad att jag följde med.
Vi drack nere vid vattnet senare på kvällen och tog massa miljontals bilder i alla sjuka ställningar och miner.






TACK FÖR EN TREVLIG HELG PÅ GOTLAND!
Saknar er redan, kom hem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0