Ändring i bloggen

Guten Abend alle!

Jag har ändrat lite i min blogg om ni ser det? Sen tänkte jag även bli mer uppdaterande med vad jag gör och även lägga upp mina snygga outfits jag har på mig dagligen.
Är inte världsbäst på att blogga, men det ska bli ändrig på det nu tänkte jag.
Ska sluta skriva om mina kärleksproblem också, känner själv att det börjar bli lite tragiskt nu. Men ibland behöver man lätta på hjärtat och det gör jag gärna på min blogg.
Sen så lovad jag min kära vän Carl-Magnus att jag skulle skriva lite fina ord till honom, here you go:

Hej Calle,
Jag saknar dig och din dåliga humor, ska bli kul att träffa dig igen när skolan börjar.



Have a nice Abend fortgesetzt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0