Solglasögon

Jag beställde ett par solglasögon (Jamaica glasögon) för tre veckor sedan och efter att det hade gått en vecka undrade jag vart dom hade tagit vägen så jag mailade till personen som var ansvarig och han påstod att jag kanske hade skrivit fel adress, vilket jag inte hade gjort. Så han sa att han skulle skicka nya solglasögon till mig som skulle ha kommit igår men det gjorde dom inte. Så jag mailade honom idag igen och då säger att han just dom solglasögonen är slut på lagret och att jag får välja ett par nya som jag kommer få imorgon enligt honom. Jag vet inte om jag kan tro på det men vi får se.

Det var iallafall snällt av honom att erbjuda mig nya solglasögon!



Gå in och kolla på www.studio86.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0