Om mig;

Berätta 4 sanningar om dig själv:

  • Jag är envis
  • Jag trivs i naturen
  • Jag vill inte bli tjock
  • Jag låter fantasin flöda så att verkligenheten blir en besvikelse

Berätta 4 saker du gjort idag:

  • Jag har varit i skolan
  • Jag har varit hos min pojkvän och hund
  • Jag mötte Linda på vägen hem
  • Jag har ätit middag

Berätta 4 saker du har på dig just nu:

  • Tjocktröja
  • T-shirt
  • Mjukisbyxor
  • BH

Skriv ner 4 saker du hatar:

  • Skitsnack
  • Getingar
  • Huvudvärk
  • Blod

Skriv ner 4 saker du älskar:

  • Chris
  • Diesel (Hunden)
  • Vännerna
  • Sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0