Minnena finns kvar

Sofie


Det här är min vän Sofie, vi har inte träffats på ett bra tag nu och det är väl bådas fel antar jag.
Men idag skrev hon till mig och undrade om vi skulle ta och ses någon dag och självklart vill jag det!
Det var rikigt länge sen och vi har säkert HUR mycket som helst att prata om, så det ska bli rikigt kul, ser verkligen fram emot dagen vi ses.


Det är en intressant historia hur jag och Sofie blev vänner och hur vi träffades.
Vi träffades faktiskt på internet, vi prata om allt och ingenting. Sedan bestämde vi oss för att jag skulle åka till henne.
Jag var så himla nervös, visste inte om vi skulle fungera i verkligenheten, jag visste ingenting. Jag bara satte mig på tåget och åkte iväg utan att ens tänka.
När jag kom fram till stationen där hon bor så stod hon och väntade på mig.
Vet inte vad jag mer ska säga, vi klickade dirket och efter den dagen var vi med varandra varje dag. Vi blev bästa vänner och vi kallades oss för "Trollungarna" haha, minns faktiskt inte varför!
Jag vet bara att vi hade det totalt bäst tillsammans och jag har extremt många fina minnen med Sofie som jag aldrig kommer att glömma!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gumman, jag blir ju helt tårögd !! Ååh, självklart kommer jag aldrig att glömma dig. Jag jobbar dryga 4 dagar den här månaden. Så vi har hur många dagar som helst att ses på <3<3

2009-04-03 @ 19:19:45
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0