Grattis Chris!

Idag fyller min kära pojkvän 19 år.
 MASSA HJÄRTLIGA GRATULATIONER PÅ DIN 19 ÅRS DAG!

Jag har inte köpt någon present än eftersom vi skulle åka på kryssning som inte blev av så nu kan jag köpa något till honom, får se när jag gör det.

Jag var och hälsade på honom idag på min håltimme och gav honom ett grattis-kort och sen rullade det inte massa andra människor så jag fick inte så mycket tid med honom. Fast det är jag van vid..
Jag vet inte om det händer något speciellt ikväll men Chris skulle iallafall ringa mig senare, men jag vet hur det brukar bli, så vi får väl se helt enkelt.



Du vet att 
jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTA HONOM IFRÅN MIG =D

2009-04-23 @ 09:46:12
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0