Chockerande!

I början av mars anmälde jag mig till en tävling om att bli modell för en ny hårfärg och sen ingår det att bli fotad med den nya höst-hårfärgen sedan blir det en intervju med Cosmopolitan och ett modell kontrakt med MIKAs.
Så jag skickade in en bild på mig själv för skoj skull, man vet ju aldrig hur bra det kan gå!


Jag hade glömt bort att jag hade anmält mig och till min förvåning hade jag fått ett mail igår från dom där det stod att jag var en utav de utvalda som dom ville veta mer om.
Trodde aldrig att jag ens skulle komma så långt, jag är otroligt glad och hoppas självklart på det bästa. Annars är jag nöjd ändå.



Man är ju en vacker flicka 
;)

Kommentarer
Postat av: Mikkan

GRATTIS :D

2009-04-30 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0