Högt blodtryck

För en och en halv vecka sedan skulle jag fixa nya p-piller, men det visade sig att jag hade för högt blodtryck och då ville barnmorskan att jag skulle avvakta och komma tillbaka idag och kolla hur mitt blodtryck var eftersom jag var sjuk förra gången jag var där.
Så idag var jag där igen och då var min blodtryck fortfarande högt, så det blev inga p-piller ingen utan jag ska gå över till minipiller istället. Mitt blodtryck låg på 132/92, känns inte så kul att ha högtblodtryck men man får hoppas att blodtrycket sjunker nu när jag byter till minipiller, annars får jag gå till doktorn och kolla vad det kan vara för fel på mig.

Ska även kolla upp till och från i skolan hos skolsyster hur blodtrycket är och vad hon säger att jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0