Fjärde september

Fjärde september - skolfoto i skolan,

Det gick bra tror jag...

Ledsen


"Hemlighet stämplat!

Jag har inte gråtit på hur länge som helst, men denna dag 4/9 en torsdag - så kunde jag inte sluta gråta. Sen har jag fortsatt att vara ledsen tills veckans slut. Jag har blivit tröstad och det känns bra.


Jag är verkligen ledsen här inom mig, det var som i fredags, då satt jag på svenska lektionen i skolan och läste en novell som var så bra skriven, handlade om en tjej som tog studenten. Men det var något med den novellen jag inte klarade av just då i den här ledsna perioden.

Jag var nära på att bryta ihop och börja gråta där jag satt och läste, men jag höll det inne. Liksom, vad skulle jag ha sagt när alla frågar: - Varför gråter du?

Jag har ingen aning, novellen var sorglig, yeah right!

Jaja, hur som helst, vad ska man göra?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0