Cirkus braziljack

Den första september vad jag på en cirkus som låg i närheten av mitt boende område. Anledningen till att jag skulle på cirkus var för att min pojkvän hade fått fribiljetter av sin pappa.

Så vi bestämde oss för att gå. Han bjöd även med sin bästa vän och hans flickvän.

Samma dag som cirkusen var fick jag reda på att två till skulle med, då tänkte jag nu börjar det bli lite för många.. men men.


Vi kom till cirkusen - ett fint tält stod mitt uppe i ingenstans,barnen var glada, det fanns sockervadd och mer där till!

Det var flera flera år sen jag åt sockervadd, det är lite lika gott när man kommer över 8 år ungefär.

Men tillbaka till cirkusen, dom var otroligt duktiga allihopa. Det jag blev besviken över var att dom bara hade tre hundar och tre hästar med i showen.

Det var värt att komma dit! =)

Cirkusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0