Baby..

Tack för att du finns och att du alltid står vid min sida.
Jag vet att vi inte alltid har det bra, men vi kommer över det.
Kärleken övervinner allt!
Jag älskar att du lyssnar på mig när jag är ledsen över någonting,
även fast du kanske ientligen inte vill lyssna på mina problem så gör du det ändå.
Jag älskar dig för det!
Du förstår nog inte hur mycket det betyder för mig att du bara kan sitta där vid min sida och hålla om mig medans jag vräker ur mig problem och snyftar.
Ingen kille har någonsin lagt ner så mycket tid på mig och mina problem som du har gjort.
Du förtjänar en guldmedalj så underbar du är.
Jag älskar dig ♥

Jag & Chris

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag älskar oss! <3

2008-09-29 @ 19:46:04
URL: http://unnatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0