Svartsjuka

Jag är så himla svartsjuk av mig, Det är rätt jobbigt faktiskt.
Men det är så svårt att ändra på det, men det är bättre nu än vad det har varit.
Förr så blev man arg för ingenting för att man trodde att pojkvännen hade gjort något som har verkligen inte hade gjort. Nu är jag mer lugn och det känns bra, För jag vet att han inte skulle vara otrogen eller något sånt. Han har nog lika mycket känslor för mig som jag har för honom.
Och jag skulle inte vara det mot honom heller, jag är kär i honom så det inte finns.
Han har vunnit mitt hjärta och jag hoppas att vårat förhållande håller länge länge, kan inte ens se ett liv utan honom.
Det ska vara DU & JAG! Så är det bara...

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag tror inte du förstår älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0