Mardrömmar igen

Mardrömmen:
Jag och några andra av mina vänner satt hemma hos mig och kollade på tv m.m.
Jag gick till min mamma för att prata lite som jag brukar göra. Helt plötsligt från ingenstans börjar mamma skaka - varenda del på kroppen skakar.
Jag frågade henne: - Vad är det som händer?
Och hon svarar att hon inte vet och att hon vill ha hjälp.
Jag vänder mig bort mot mina vänner och försöker skrika på hjälp, men inte ett ord kommer ur min mun, min mun rör sig inte ens. Hela min kropp står stel på samma plats. Jag var helt hjälplös...

Jag vaknade upp ur drömmen och kände hur värmen hökade i kroppen på mig, jag såg bara mörker runt omkring mig. Jag var livrädd! Jag gick upp ur sängen för att jag var kissnödig, gick ut ur rummet till toan, kollade om mamma hade gått till jobbet och det hade hon. Men var fortfarande inte lugn.
Gick tillbaka till mitt rum med rädsla i hela kroppen, la mig i sängen igen, drog täcket över huvudet och försökte tänka på något positivt.
Till slut lyckades jag somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0