Jag blir så förbannad

Hur svårt kan det vara att ta tag i en tonåring som har problem?
Hur svårt är det att fatta att det är allvar?
Hur mycket måste man göra för att dom ska förstå?


Min barndoms vän mår inte bra och hon har inte fått den hjälpen hon behöver än. Jag blir så förbannad! Hur länge måste hon gå hemma och vänta innan det händer något? Det är inget att leka med det här, det är ALLVAR! När ska ni förstå det.
Jag fick hjälp samma dag jag öppnade munnen och vad är skillnaden?! Kan någon svara på det - Nej, för det finns ingen jävla skillnad.
Mår man dåligt och verkligen ber om hjälp så ska man få det. Inte sitta och vänta och tappa hoppet på att någon någonsin kommer att hjälpa.

Om hon inte får hjälp snart, så kommer jag göra ALLT jag kan för att hon ska få hjälp.
Det är mitt löfte till dig!
Jag kommer inte svika dig, aldrig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack hjärtat! <3<3!

2008-10-05 @ 16:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0