Ge mig styrka

Jag vet inte hur mycket mer jag klarar av.
Det ända jag vill är att få vara med dig, men det verkar du inte förstå. Och jag vet att vi pratade om allt det här igår, men du verkar inte lyssna tillräckligt bra.
Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå saker. Jag vet ingenting...
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara försvinna ett tag tills du förstår, om du förstår.
Jag älskar dig så jävla mycket, och det vet du om eftersom det är det ända jag pratar om. Men snälla visa lite mer kärlek tillbaka.
Jag begär inte mycket av dig, jag vill bara vara med dig lite då och då, du får vara med dina vänner. Men det blir ju lite jobbigt när du är med dom tre dagar i rad och inte ens hör av dig en enda gång. Såklart att jag tror att du glömt bort mig bara för att du har så roligt med dina vänner.
Jag vet inte hur mycket jag orkar bli bortglömd. Och jag menar inte att du inte vet att jag existerar, för det vet du. Men ett litet sms kan man offra till sin flickvän, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0