Varför?

En man klämdes fast under tåget på Lidingö i natt. För att få loss honom tvingades räddningsmanskapet såga sönder vagnen.

17-åring snubblade - blev överkörd av tåg
LIDINGÖ. Den 17-åriga pojken försökte sparka på tåget. Då snubblade han, ramlade ner på spåret och blev överkörd.
Han avled senare av skadorna.


Det känns hemskt att du är borta nu, men jag hoppas att du får det bättre i himlen än här på jorden.
Jag har känt dig i 4-5 år nu och kan inte fatta att det är sant. Jag stod där igår och hoppades på att det inte var du som var under tåget. Men ju mer tiden gick började jag att inse att det nog var det. Varför halkade du? Var det verkligen din tur att flyga ifrån oss, jag kan inte förstå. Stod vid din port igår, när din pappa, kompis och en polis kom insåg jag att det var du under tåget och att det inte var ett bra besked din pappa och kompis hade fått. Men jag höll ändå hoppet uppe. Jag ville inte tro, känns så osannolikt.
Jag och kanske några mer kommer idag gå och tända ljus där olyckan hände och bara tänka på de fina dagarna vi delat med dig i livet.
Vila i frid, det blir inte samma sak nu!
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0