Sorg

ROBIN, Vi kommer alltid minnas dig

















Haha, minns du dom här på kvällarna. Vi hade riktigt kul då, och du var så klantig och rolig.


Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant.
Och jag kan inte sluta tänka, ingen av oss var på Lidingö den kvällen. Som om det var meningen att ingen skulle vara det. Men jag var tvungen att åka hem pga. extrem magvärk.
Jag fanns där för dig Robin, du var inte ensam. Jag stod på stationen och tänkte på dig. Jag hoppades på det bästa.

Vi har suttit vid stationen hela tiden sen olyckan, vi pratar gamla minnen. Jag vet att du har hört det, jag kände din närhet, du fyllde mig med lycka!
Sanna berättade att du har visat att du finns där för henne också. Känns så skönt att du känner av oss.

Vi kommer aldrig glömma dig!
Vila i frid Robin
1991/07/20 - 2008/11/01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0