Robin

Begravningen var underbart fin, fin musik, fin kista, fina blommor.
Många var samlade idag för att ta farväl av dig Robin, jag hoppas att du såg hur fint det var i kapellet. Det fanns en jättefin bild på dig där som stod mot den vita kistan.
Började gråta innan begravningen ens hade börjat, kan fortfarande inte förstå att du är borta. Det är helt obegripligt! Jag hoppas att du mår bra där du är nu. Vi kommer föralltid sakna dig, hoppas du förstår det.
Jag är nog inte redo att låta dig försvinna helt, vill att du ska vara kvar här ett tag till. Bara finns runt oss här.
Det är så svårt att förstå att du är borta, känns som att du kommer komma tilbaka. Men ändå så vet man att det inte kommer bli så, för du är inte på jorden längre.
Jag är tacksam över att jag fick lära känna dig, du var en speciell liten prick. Annorlunda är bra, du var en bra person, snäll, glad, rolig!

Jag hade gjort två kollage med bilder på dig, Sanna och mig som jag hade ramat in. Jag tog med mig dom till Västerås idag och gav en till din pappa och en till din mamma. Dom vart glada, dom stod och kollade på fotona länge.
Det här är fel, varför dog du? Alla som kände dig är i sorg...

Gubben du får vila i frid ♥



Kommentarer
Postat av: ....

Rest in peace..

2008-11-26 @ 07:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0