Niomånaders dagen

Det började med att han ringde mig och frågade om jag kunde möta honom på vägen, då sa jag självklart ja!
Vi möttes vid ICA och gick in och handlade läsk och godis (vilket jag gillar jätte mycket!) Sedan gick vi ner till Aga för att handla god god thai mat, muuuums!
När vi kom hem till honom så såg att ett bildspel på mig som han hade på datan som gick om och om igen med en underbart fin låt. Sedan ser jag ljus i fönstret, allt var så underbart gulligt gjort. Jag vänder mig om för att sätta mig ner i sängen, nej men då ser jag en bukett som ligger där, jag hoppar till och tar mig på hjärtat av glädje. Står och kollar på buketten i ca: 1 min. Sedan vänder jag mig mot min underbara älskling och pussar och kramar honom massor!
Trodde verkligen inte att det skulle vara så mycket fina saker på en och samma kväll.
Det har varit en riktigt mysig fredag för min del, och allt är hans förtjänst.


Jag älskar dig så otroligt mycket Chris Sebastian Fågelqvist ♥

<3Jag älskar dig ChrisSå balla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0