Kläder

Ååh, jag älskar verkligen kläder, shoppa är livet!
Finns så mycket fint man bara vill ha, men just när man vill ha något så har man inga pengar. Det är så hemskt.
I måndags var jag och mamma i centrum och då gick vi in på H&M, då såg jag ett jättefint korsett linne som jag verkligen fastnade för, men självklart hade jag inga pengar.
Och idag var jag inne och kollade på ginatricots hemsida och såg en underbart fin klänning. Haha, jag hade sån tur. Ringde min älskade pojkvän och frågade om jag kunde låna pengar av honom tills jag får mitt studiebidrag.

Här är den underbara klänningen




Kommentarer
Postat av: Sofie

den har jag, i rött ;)

2008-11-22 @ 13:19:41
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0