Jul handlade

Idag var jag och köpte julklappar och födelsedags present till Linda som fyller år på onsdag.
Känslan av att det är jul snart är underbar, älskar att handla julklappar till mina nära och kära. Att se deras glädje på julafton. Det är härligt!
Har inte köpt något till min bästa vän än, men det kommer. Är inte så lätt när man är i stan tillsammans, som kanske är förståligt.
Var i stan i fem timmar och sprang runt för att hitta det jag sökte efter, så är helt slut. Men det var kul att komma hem och slå in klappar.

Jag hoppas på en vit jul med många fina stunder och glada miner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0